جواب ابجی بزرگه به پست مشترک


☺خواهران دو قلو ☺

☺نامه های من و ابجیم☺

  اولا که سلام ابجی کوچیکه بعدشم چی چی رو پست مشترک عین بچه ادم اول میومدی با خودم مشورت میکردی بعد پست مشترک می زدی 

به فرشته نگهبانم میگم اخت کنه 

نه شوخی کردم دلم نمیاد 

چه خبرها؟ خوبی ؟خوش میگذره ما رو نمیبینی ؟

انقده دلم برات تنگ شده بود از 2 ساعت پیش که برام نامه نوشتی گفتی بیا وبلاگ و ببین 

منم  سریع ای دی اس ال بهشت رو وصل کردم و نشستم پای نت 

راستی درساتو خوندی اومدی اینجا علافی ؟!!!

الان میرم به مامان لوت میدم 

خدا به دادت رسیده که نمیتونم برم لوت بدم وگرنه که کارت ساخته بود 

در ضمن دفعه بعد که خواستی بود ونبود منو واسه زنده ها شرح بدی لطفا یه هماهنگی کن 

باشه فسقلی؟

اها یادم نبود تو بزرگ شدی 

البته در هر صورت من 5 دقیقه از تو بزرگ ترم خودت رو بکشی هم به من نمیرسی

فعلا تا بعد 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:37 توسط ابجی بزرگه | |


آخرين مطالب
» روسری را جلو بکش خواهر
» ابجی !!!!!!!!!
» اطلاعیه ابجی کوچیکه
» تقدیم به ابجی بزرگه
» نامه اول کوچیکه به بزرگه
» جواب ابجی بزرگه به پست مشترک
» پست مشترک

Design By : RoozGozar.com